Nova mobilna aplikacija i moderniziran Kontaktni centar

Novim aplikacijama i softverom u Kontaktnom centru i HAK spremno ulazi u turističku sezonu

Objavljeno: 4.7.2012.

HAK je za turističku sezonu pripremio aplikaciju sa novim funkcionalnostima za domaće i strane vozače te modernizirao sustav upravljanja Kontaktnim centrom. U godinu dana prvu verziju aplikacije preuzelo više od 105.000 korisnika.

Hrvatski autoklub (HAK) predstavio je danas prvu veću nadogradnju svoje aplikacije za pametne telefone (iPhone, Android) te modernizirani sustav za upravljanje Kontaktnim centrom. Najavljena je i višejezična aplikacija namijenjena inozemnim vozačima.

"U HAK-u i ove godine spremno ulazimo u novu turističku sezonu, s višom razinom usluge za korisnike. Cilj naših napora na stalnom poboljšanju usluga je povećati sigurnost na hrvatskim cestama jer je upravo sigurnost i razina usluge pomoći na cesti našim gostima iz zapadno europskih zemalja visoko na listi prioriteta pri odabiru destinacije za odmor" rekao je voditelj Kontaktnog centra HAK-a Marijan Rimac. "Ove smo godine sve svoje aktivnosti pomoći na cesti objedinili odličnim multifunkcionalnim informacijskim sustavom koji će dodatno skratiti vrijeme reakcije naših stručnjaka, ali i povećati mogućnost uklanjanja uzroka zastoja vozila na licu mjesta, što je i najveća snaga naše usluge" kazao je Rimac.

Korisnici iPhone i Android uređaja od danas aplikaciju, koja je i dalje potpuno besplatna za sve građane, mogu besplatno preuzeti s pripadajućih mobilnih trgovina (App Store, Google Play), rekao je danas na konferenciji za novinare informatičar HAK-a Goran Baotić.

Pred godinu dana HAK je pokrenuo svoju prvu aplikaciju za pametne telefone, koju je u međuvremenu preuzelo 105.000 korisnika i jedna je od najuspješnijih domaćih informativnih aplikacija. Ova je aplikacija u samom vrhu uspješnosti domaćih aplikacija i što se tiče zadovoljstva korisnika koji su aplikaciji dodijelili iznimno visoku prosječnu ocjenu 4,7 (na ljestvici od 1 do 5).

Nova, danas predstavljena mobilna aplikacija HAK-a za pametne telefone nudi vozačima sedam novih ključnih funkcionalnosti – mParking za brzo i jednostavno plaćanje parkiranja SMS-om, popis najbližih benzinskih postaja s detaljnim informacijama i aktualnim cijenama goriva, sveobuhvatan popis oko 25.000 interesnih točaka u Hrvatskoj (bolnice, bankomati i poslovnice banaka, prodavaonice, autokampovi, parkirališta i javne garaže, stanice za tehnički pregled, zračne luke i dr.) te pregled prosječnih cijena goriva u europskim zemljama.

Također, jedan od modula je i "Gdje mi je auto" za olakšan pronalazak vlastitog vozila parkiranog u nepoznatoj sredini. Goran Baotić pojasnio je kako će aplikacija korisnika kao pješaka navigacijom voditi do vozila.

Aplikacija donosi i detaljan pregled cestarina na kompletnoj mreži autocesta u Hrvatskoj, razvrstano po skupinama vozila, a cijene su ažurirane u skladu s lipanjskim korekcijama.

Korisnicima je omogućeno i izravno kontaktiranje HAK-ovih službi telefonom ili e-mailom te brzo pozivanje važnih telefonskih brojeva (hitna služba DUZS, policija, vatrogasci, hitna pomoć, traganje i spašavanje na moru i dr.).

Na današnjem predstavljanju najavljeno je da će tijekom idućeg tjedna biti objavljena i verzija aplikacije za pametne telefone namijenjena stranim turistima, na engleskom, njemačkom, talijanskom i hrvatskom jeziku, kako bi zadovoljili potrebu za korisnim informacijama na cesti većini naših turista. Ova zasebna aplikacija turistima će omogućiti brz uvid u servisne informacije HAK-a (izvješće o stanju na cestama, slike uživo s HAK-ovih kamera i dr.).

HAK je predstavio i novo sveobuhvatno programsko rješenje za upravljanje Kontaktnim centrom HAK-a, kojeg je tvrtka Microsoft na nedavno održanoj konferenciji WinDays 12 nagradila za softversko rješenje s najvećom poslovnom vrijednošću.

Sustav omogućuje kvalitetniju organizaciju posla, kako u samom centru tako i vučnih te vozila pomoći na cesti. Sva vozila HAK-a bit će u stalnom kontaktu s info centrom, uz dostupnost svih informacija o lokaciji i informacijama o kvaru na vozilu pozivatelja. Novi sustav omogućit će i izdavanje računa na licu mjesta uz potpun i transparentan popis svih izvršenih usluga, što će postaviti novi standard među sličnim mobilnim uslugama u Hrvatskoj.

Marijan Rimac pojasnio je da će implementacijom novog sustava krajnji korisnici HAK-ovih usluga dobiti bržu i kvalitetniju uslugu u vidu kraćih čekanja na telefonskim linijama, točnijeg lociranja mjesta nezgode i skraćivanja vremena potrebnog za dolazak mehaničara.

Napredna tehnologija ugrađena u Kontaktni centar HAK-a omogućuje detaljniju i precizniju analizu pa će HAK-ovi stručnjaci u svakom trenutku imati uvid u stvarno stanje pomoći na cesti, stvarne i potencijalne problematične točke te će moći efikasno upravljati svojim resursima i aktivnostima usmjerenim na povećanju sigurnosti u prometu, ali i pomoći državnim tijelima u planiranju razvojne strategije za hrvatske prometnice.

Najavljeno je i da će tijekom turističke sezone biti uvedena mogućnost plaćanja usluga pomoći na cesti putem kreditnih kartica.

Rimac je također iznio podatke o pruženim uslugama HAK-a tijekom prošle godine. HAK je obradio više od 500.000 poziva, od čega je njih 300.000 vezano uz pomoć na cesti, a 200.000 za informacije o stanju u prometu. Na 64 posto poziva odgovoreno je unutar prvih 10 sekundi.

U sustavu pomoći na cesti HAK ima 65 pokretnih radionica i 171 vozilo za uklanjanje i prijevoz vozila u kvaru. U zadnjih godinu dana HAK je investirao u nabavku 20-ak novih vozila.

Rimac je također istaknuo kako će HAK sljedeće godine proslaviti 50. obljetnicu rada sustava pomoći na cesti.

Novinari su mogli vidjeti i HAK-ovo prvo vozilo pomoći na cesti – fiću iz 1963. te najnovije vozilo – pokretnu radionicu HAK-a.