Kontaktni centar

Kontaktni centar HAK-a je u sklopu Sektora tehničke pomoći i informacija. Sastoji se od Službe tehničke pomoći i Informativnog centra.


Služba tehničke pomoći

Središnji dio Kontaktnog centra čini ta Služba u kojoj djelatnici zaprimaju pozive za pomoć na cesti, kao i za sve ostale usluge i informacije. Djelatnici koji ondje rade najvažniji su u cijelom procesu pomoći na cesti jer ostvaruju prvi kontakt s vozačima u nevolji. Stručno su osposobljeni za rad s osobama u stresnim situacijama, a kvar vozila ili prometna nezgoda to uistinu jesu.

Osim toga, Služba aktivno sudjeluje u procesu kontrole prometa, prohodnosti i sigurnosti na cestama, uklanjanjem oštećenih vozila u prometnim nezgodama, kao i vozila u kvaru. Djelatnici Službe daju naloge za popravak na cesti ili prijevoz vozila neposrednim izvršiteljima usluga.

U sklopu Službe rade stručno tehnički savjetnici - HELP DESK. Stručno tehnički savjetnici su jedni od najboljih mehaničara HAK-a s dugogodišnjim iskustvom popravaka vozila na cesti koji kreiraju opsežnu bazu tehničkih podataka uz pomoć, koje daju savjete mehaničarima na terenu a surađuju s operaterima i organizatorima na kompleksnijim slučajevima, na zadovoljstvo korisnika.

Podatke o Informativnom centru možete naći ovdje.

  • Karta

  • Planer

Pretraživanje karte

npr. Avenija Dubrovnik 44, Zagreb

Planiranje putovanja

do

Kamere

Gore
Dolje
  • Učitavam...