Najčešće postavljena pitanja

Pitanja

Odgovori

  • Moram li popuniti pristupnicu i poslati je u HAK?
    Pristupnica nam je potrebna kako bismo ažurirali Vaše podatke i kako biste potvrdili izabrani model članstva.
     
  • Kakvi modeli članstva postoje?
    Hrvatski autoklub nudi tri modela članstva, Start, Optimum i Europa i Obiteljsko članstvo s kojima se detaljnije možete upoznati na našoj stranici http://www.hak.hr/clanstvo/opci-uvjeti-clanstva/. Više o Obiteljskom članstvu možete saznati ovdje: http://obiteljsko.hak.hr/.
     
  • Što je dodatni član?
    Svaki član ima pravo učlaniti jednog dodatnog člana. Član i dodatni član zajednički koriste članske pogodnosti osnovnog lana. Članska godina dodatnog člana završava istog datuma kao i članska godina osnovnog člana, neovisno o datumu uplate godišnje članarine dodatnog člana.
    HAK će dodatnom članu izdati iskaznicu s naznakom članstva.
    Na iznos godišnje članarine dodatnog člana ne odobravaju se popusti.
    Pravne osobe nemaju pravo na popuste niti dodatne članove.
    Osobe s invaliditetom, učenici i studenti do 25 godina starosti i osobe starije od 65 godina nemaju pravo na dodatnog člana.
     
  • Tko ima pravo na 50% popusta na članarinu?
    Pravo na 50% popusta na iznos godišnje članarine mogu ostvariti učenici i studenti mlađi od 25 godina u trenutku početka članske godine. Pravo ostvaruju prigodom učlanjenja ili plaćanja godišnje članarine uz predočenje učeničke knjižice ili studentskog indeksa. Pravo na popust prestaje gubitkom statusa učenika ili redovnog studenta odnosno navršavanjem 25. godine. Pritom u svim slučajevima pravo ostaje do isteka tekuće članske godine.
    Pravo na 50% popusta na iznos godišnje članarine mogu ostvariti osobe starije od 65 godina u trenutku početka članske godine. Pravo se ostvaruje prigodom učlanjenja ili plaćanja godišnje članarine, uz predočenje osobnog identifikacijskog dokumenta iz kojeg je vidljiv datum rođenja.
    Popust od 50% na iznos godišnje članarine mogu ostvariti osobe s utvrđenim tjelesnim oštećenjem od najmanje 50%. Pravo se ostvaruje prigodom učlanjenja ili plaćanja godišnje članarine, uz predočenje Rješenja nadležne Područne službe Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o utvrđivanju postotka tjelesnog oštećenja.
     
  • Što je HAK preporučuje i što mi nudi te na koji način ?
    HAK preporučuje je sustav popusta na usluge članovima koji Hrvatski autoklub razvija dugi niz godina želeći omogućiti svojim članovima korištenje usluga pod što povoljnijim uvjetima i to u hotelsko-turističkim objektima, servisima, autoradionicama, kampovima, trgovinama i u drugim djelatnostima vezanim uz putovanje, odmor, održavanje ili popravak vozila, kupovinu rezervnih dijelova i drugih roba i usluga kod partnera uključenih u ovaj sustav.
    Popuste na usluge, u pravilu od najmanje 10%, članovi HAK-a mogu ostvariti temeljem važeće članske iskaznice HAK-a ili zajedničke kartice HAK- Diners Club, a kada usluge koriste u hotelskim i ugostiteljskim objektima, pravo popusta imaju i članovi obitelji, odnosno osobe koje se u trenutku korištenja usluge nalaze u društvu s članom.
    Svi objekti u sustavu HAK preporučuje označeni su oznakom „HAK popust za članove“ koja je istaknuta na ulazu i na blagajni objekta, ili recepciji hotela. Za korištenje usluga u turističkim objektima: hotelima, turističkim naseljima, kampovima i drugima, potrebno je prethodno se interesirati o samom objektu i izvršiti rezervaciju.
    Popis objekata koji su u sustavu HAK preporučuje pogledajte na stranici: http://www.hak.hr/clanstvo/ustedite/
     
  • Mogu li nadoplatiti članarinu?
    Članarinu nije moguće nadoplatiti. Osnovni član može u bilo kojem trenutku tijekom članske godine učlaniti dodatnog člana, uz nadoplatu članarine prema odabranom članskom modelu.
     
  • Zašto moram dati svoj OIB?
    Sukladno Zakonu o udrugama, HAK mora voditi evidenciju svojih članova sa podacima o OIB-u i datumu rođenja. Usto, kako postoje članovi koji imaju identično ime, prezime i adresu (primjerice otac i sin), OIB je podatak koji nam omogućava prepoznavanje člana.
     
  • Kako se mogu učlaniti ?
    Učlaniti se možete u bilo kojem autoklubu na području Republike Hrvatske sukladno ovom popisu: http://www.hak.hr/clanstvo/autoklubovi/, u touring poslovnicama HAK-a sukladno ovom popisu:http://www.hak.hr/ino/poslovnice/ , putem web sjedišta www.hak.hr, putem poziva na besplatni broj telefona 0800/9987 gdje će Vam operateri na Vašu adresu poslati pristupnicu i uplatnicu za učlanjenje. Isto tako, član možete postati aktivacijom e-bona koji možete kupiti na benzinskim crpkama Tifona te u poslovnicama Auto Kreše.
     
  • Da li je članstvo na osobu ili na vozilo?
    Članstvo u HAK je vezano za osobu i isključivo osoba navedena na članskoj iskaznici može koristiti članske pogodnosti.
     
  • Kako mogu sudjelovati u nagradnom programu „Član učlani novog člana“ ?
    Svaki član HAK-a ima pravo sudjelovati u nagradnom programu, a pravo na poklon u skladu s općim uvjetima (http://www.hak.hr/clanstvo/cunc/) ima svaki član HAK-a koji je učlanio novog člana u model START/OPTIMUM/ EUROPA za puni iznos članarine.
    Član HAK-a popunjava kupon Programa, koji se objavljuje u Reviji HAK. U obrazac kupona upisuje ime i prezime, članski broj, adresu stanovanja, redni broj odabranog poklona, te podatke za novog člana. Tako popunjen kupon s podacima i kopijom uplatnice za novog člana dostavlja na adresu: Hrvatski autoklub ("Član učlani novog člana"), 10010 Zagreb, p.p. 240, Avenija Dubrovnik 44
     
  • Mogu li preko weba produžiti članstvo i uplatiti članstvo za dodatnog člana?
    Putem web-sjedišta mogu se učlaniti novi članovi HAK-a, a produljenje ili obnova članstva moguća je putem portala Moj HAK.
     
  • Što je pomoć na cesti?
    Pod pojmom Pomoć na cesti podrazumijeva se usluga popravka ili utvrđivanja kvara na vozilu na cesti te, ako kvar nije moguće popraviti, prijevoz vozila do najbližeg mjesta gdje je to moguće učiniti (u radionicu ili servis). Ako se vozilo ne može popraviti u radionici ili ovlaštenom servisu tijekom radnog dana, Član može odabrati kamo će vozilo biti prevezeno, pri čemu sukladno točki 6. ovih Pravila snosi trošak pružene usluge koji prelazi iznos  preostalog bonusa Pomoći na cesti. Kontaktni centar HAK-a može na temelju indikacija o vrsti kvara, odnosno na temelju informacija dobivenih od Člana, odlučiti treba li pokušati na licu mjesta otkloniti kvar ili je primjerenije odmah organizirati uslugu prijevoza vozila u kvaru.
     
  • Zašto me HAK ne 'šlepa' do kuda ja želim?
    Ako je kvar vozila takav da popravak na licu mjesta nije moguć, vozilo će biti prevezeno do najbliže radionice ili ovlaštenog servisa, po procjeni HAK-a. Ako do kvara vozila dođe u mjestu gdje postoji više radionica ili ovlaštenih servisa Član može odabrati u koji želi prevesti vozilo. Ako se vozilo ne može popraviti u radionici ili ovlaštenom servisu tijekom radnog dana, Član može odabrati kamo će vozilo biti prevezeno, pri čemu sukladno točki 6. ovih Pravila snosi trošak pružene usluge koji prelazi iznos preostalog bonusa Pomoći na cesti.
     
  • Koji broj zovem kad trebam pomoć u inozemstvu?
    Broj za pozive iz inozemstva je +385 1 1987 odnosno +385 1 4693 700
     
  • Kome se mogu obratiti za dodatna pitanja vezana za WEB SHOP HAK-a ?
    Za dodatna pitanja možete se obratiti na broj mobitela 098/39 77 17 te putem elektronička pošte shop@hak.hr ili posjetiti web stranicu http://shop.hak.hr/index.aspx
     
  • U kojim državama mogu koristiti model EUROPA?
    Područje pružanja usluga je teritorijalno područje Republike Hrvatske i slijedećih država: Albanije, Austrije, Belgije, Bjelorusije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Cipra, Crne Gore, Češke, Danske, Estonije, Finske, Francuske (uključujući Monako i Korziku), Grčke, Irske, Islanda, Italije (uključujući San Marino, Vatikan, Sardiniju), Letonije, Litve, Luksemburga, Mađarske, Makedonije, Malte, Nizozemske, Norveške, Njemačke, Poljske, Portugala, Rumunjske, Rusije, Slovačke, Slovenije, Srbije, Španjolske (uključujući Gibraltar i Andoru), Švedske, Švicarske, Turske(europski i azijski dio), Ukrajine, Velike Britanije.
     
  • Što moram učiniti ako izgubim iskaznicu?
    Prijavite gubitak iskaznice na besplatan broj telefona 0800/9987 , a mi ćemo Vam izdati novu iskaznicu .
     
  • Kome mogu prijaviti promjenu osobnih podataka?
    Promjenu osobnih podataka možete prijaviti na besplatan broj telefona 0800/9987 ili putem elektroničke pošte clanstvo@hak.hr
    Isto tako, promjenu osobnih podataka možete izvršiti samostalno na portalu MojHAK
     
  • Kada počinje vrijediti moje članstvo u HAK-u?
    Članstvo počinje u 00:00 sati dana nakon uplate godišnje članarine. HAK nema obvezu ispuniti zahtjeve koji se odnose na realiziranje članskih pogodnosti prije tog trenutka.
     
  • Kako ostvariti pravo na kontrolni pregled i što uključuje?
    Član ostvaruje ovu pogodnost dolaskom u autoklub (prema popisu: http://www.hak.hr/clanstvo/autoklubovi/), pri čemu savjetujemo prethodnu najavu i dogovor ili pozivom u Kontaktni centar HAK-a na jedinstveni broj 1987, a HAK će organizirati kontrolni pregled i povratnim pozivom obavijestiti Člana o lokaciji i vremenu pružanja usluge.
    Pogodnost Kontrolnih pregleda vozila obuhvaća jednu provjeru ispravnosti rada motora te jednu kontrolu i podešavanje svjetala. 
    Ostale pogodnosti vezane uz vozilo obuhvaćaju demontažu i montažu guma te balansiranje kotača na vozilu. Član ima pravo ove pogodnosti koristiti dvaput tijekom članske godine. 
     
  • Mogu li svoje članstvo prebaciti na drugu osobu?
    Članstvo nije prenosivo.
     
  • Pravne osobe – imaju li pravo na popust ; na dodatnog člana ; mora li biti navedena fizička osoba?
    Pravne osobe nemaju pravo na popuste niti dodatne članove.
    Pravna osoba registrirana na području Republike Hrvatske može ostvariti članstvo u HAK-u samo ako odredi fizičku osobu kao korisnika članskih pogodnosti.
     
  • Kome se mogu obratiti za detaljne informacije o članstvu?
    Za detaljne informacije o članstvu se možete obratiti korisničkoj podršci na besplatan broj telefona 0800/9987.
     
  • Moram li platiti članstvo da dobijem člansku iskaznicu?
    Članska iskaznica se dobiva tek po uplati članstva, dakle morate prvo platiti da biste dobili iskaznicu .
     
  • Zašto u uplatnici koju mi šaljete nije naveden iznos?
    Obzirom da nudimo više modela članstva sa različitim iznosima, u uplatnici nije navedeni iznos nego je ostavljeno prazno polje kako bi član upisao iznos koji odgovara željenom modelu.
     
  • Zašto ne mogu biti član koji samo želi reviju ?
    Prelaskom na novi model članstva iz studenog 2010. ukinuto je članstvo „osnovni član“ te više nije moguće primati samo reviju HAK-a
     
  • Mogu li produžiti članstvo u bilo kojem autoklubu neovisno kojeg autokluba sam član?
    Članstvo možete produžiti u bilo kojem autoklubu ili izravno u touring poslovnicama HAK-a te pomoću portala za članove MojHAK, i e-bonovima kod partnera Tifon i Auto Krešo.
     
  • Posjedujem zajedničku iskaznicu HAK-Diners te me zanima koji model članstva u HAK je uključen u tu iskaznicu kako obnavljam članstvo i da li mogu imati dodatnog člana?
    Ukoliko ste zajednički član HAK-Diners, tada Diners Club za Vas obnavlja članarinu u Hrvatskom autoklubu – dok god Vi ispunjavate svoje obveze prema Dinersu Vaše članstvo u HAK-u će biti obnavljano. Zajednički članovi HAK-Diners mogu koristiti pogodnosti članskog modela „Start“. Zajednički članovi ne mogu na svoje članstvo u HAK-u dodati dodatnog člana. 
     
  • Što je jednokratna novčana pomoć? Kako je zatražiti?
    Pravo na jednokratnu novčanu pomoć u slučaju smrti ili invalidnosti kao posljedice prometne nesreće član HAK-a stječe učlanjenjem u skladu s Općim uvjetima ostvarivanja članstva i članski pogodnosti. Navedeno pravo član ostvaruje ako je u trenutku nastanka prometne nesreće imao važeće članstvo u Hrvatskom autoklubu.
    Pod prometnom nesrećom se smatra događaj na cesti u kojem je sudjelovalo najmanje jedno vozilo u pokretu i u kojem je najmanje jedna osoba ozlijeđena ili poginula.
    Član HAK-a nema pravo na jednokratnu novčanu pomoć temeljem Pravilnika u slučaju kad upravlja radnim vozilom, radnim strojem, motokultivatorom, traktorom ili zaprežnim vozilom po nerazvrstanoj cesti ili obavlja radove u pokretu, ili kada sleti s nerazvrstane ceste ili se prevrne ili udari u neku prepreku, osim ako u tom događaju nije sudjelovalo drugo vozilo ili pješak i ako tim događajem nije prouzročena šteta drugoj osobi .
    Jednokratna novčana pomoć u slučaju invalidnosti kao posljedice prometne nesreće isplaćuje se na pisani zahtjev člana HAK-a, a njezina visina ovisi o utvrđenom postotku invaliditeta. Zahtjev se može podnijeti najkasnije 90 dana od pravomoćnosti rješenja o utvrđivanju stupnja invalidnosti odnosno pravomoćnosti rješenja o nasljeđivanju.
     
  • Što je program „Moje prvo članstvo“ i kakve pogodnosti nudi?
    Program „Moje prvo članstvo“ je jedinstveni, dobrovoljni, jednokratni program čiji su korisnici isključivo mladi vozači i vozačice nakon što polože vozački ispit. Svojim korisnicima omogućuje sigurnost i mobilnost na prvim samostalnim kilometrima vožnje. Više informacija o programu dostupno je ovdje: http://www.hak.hr/clanstvo/moje-prvo-clanstvo/
     
  • Što je obiteljsko članstvo?
    Obiteljsko članstvo predstavlja novost u Hrvatskom autoklubu, namijenjenu cijelim obiteljima. Pomoć na cesti, pogodnosti i uštede koje uživaju članovi Hrvatskog autokluba dostupne su uplatom jedinstvene obiteljske članarine svim članovima Vaše obitelji. Obzirom na veći broj korisnika, u  sklopu postojećih članskih modela „Start“, „Optimum“ i „Europa“ nude se i povećani financijski iznosi za korištenje usluga pomoći na cesti. Više informacija dostupno je ovdje: http://obiteljsko.hak.hr/
     
  • Karta

  • Planer

Pretraživanje karte

npr. Avenija Dubrovnik 44, Zagreb

Planiranje putovanja

do

Kamere

Gore
Dolje
  • Učitavam...
Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo u korištenju ovih web-stranica, na Vaše računalo pohranjujemo tzv. kolačiće (cookies). Više informacija