Najčešće postavljena pitanja

Pitanja

Odgovori

  • Moram li popuniti pristupnicu i poslati je u HAK?
    Pristupnica nam je potrebna kako bismo ažurirali Vaše podatke i kako biste svojim potpisom potvrdili izabrani model članstva

  • Kakvi modeli članstva postoje?
    Hrvatski autoklub od sredine studenog 2010. nudi 3 nova modela članstva s kojima se detaljnije možete upoznati na našoj stranici http://www.hak.hr/clanstvo/opci-uvjeti-poslovanja/

  • Što je dodatni član?
    Član ima pravo učlaniti jednog dodatnog člana. Član i dodatni član zajednički koriste članske pogodnosti Člana. Članska godina dodatnog člana završava istog datuma kao i članska godina Člana, neovisno o datumu uplate godišnje članarine dodatnog člana.
    Hak se obvezuje dodatnom članu izdati iskaznicu s naznakom članstva.
    Na iznos godišnje članarine dodatnog člana ne odobravaju se popusti.
    Pravne osobe nemaju pravo na popuste niti dodatne članove.
    Invalidi, učenici/studenti i seniori nemaju pravo na dodatnog člana.

  • Tko ima pravo na 50% popusta na članarinu?
    Pravo na 50% popusta na iznos godišnje članarine mogu ostvariti učenici i studenti mlađi od 25 godina u trenutku početka članske godine. Pravo ostvaruju prigodom učlanjenja ili plaćanja godišnje članarine uz predočenje učeničke knjižice ili studentskog indeksa. Pravo na popust prestaje gubitkom statusa učenika/studenta ili navršavanjem 25. godine. Pritom u svim slučajevima pravo ostaje do isteka tekuće članske godine.
    Pravo na 50% popusta na iznos godišnje članarine mogu ostvariti osobe starije od 65 godina u trenutku početka članske godine. Pravo se ostvaruje prigodom učlanjenja ili plaćanja godišnje članarine, uz predočenje osobnog identifikacijskog dokumenta iz kojeg je vidljiv datum rođenja.
    Popust od 50% na iznos godišnje članarine mogu ostvariti osobe s utvrđenim tjelesnim oštećenjem od najmanje 50%. Pravo se ostvaruje prigodom učlanjenja ili plaćanja godišnje članarine, uz predočenje Rješenja nadležne Područne službe Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o utvrđivanju postotka tjelesnog oštećenja.

  • Što je HAK preporučuje i što mi nudi te na koji način ?
    HAK preporučuje je sustav popusta na usluge članovima koji Hrvatski autoklub razvija već dugi niz godina. Razvijajući ovaj sustav HAK želi omogućiti svojim članovima korištenje usluga pod što povoljnijim uvjetima i to u hotelsko-turističkim objektima, servisima, autoradionicama, kampovima, trgovinama i u drugim djelatnostima vezanim uz putovanje,odmor, održavanje ili popravak vozila, kupovinu rezervnih dijelova i drugih roba i usluga kod partnera uključenih u ovaj sustav.
    Popuste na usluge, u pravilu od najmanje 10%, članovi HAK-a mogu ostvariti temeljem važeće članske iskaznice HAK-a ili zajedničke kartice HAK- Diners Club, a kada usluge koriste u hotelskim i ugostiteljskim objektima, pravo popusta imaju i članovi obitelji, odnosno osobe koje se u trenutku korištenja usluge nalaze u društvu s članom.
    Svi objekti u sustavu HAK preporučuje označeni su znakom HAK popust za članove koji je istaknut na ulazu i na blagajni objekta, ili recepciji hotela. Za korištenje usluga u turističkim objektima: hotelima, turističkim naseljima, kampovima i drugima, potrebno je prethodno se interesirati o samom objektu i izvršiti rezervaciju.
    Popis objekata koji su u sustavu HAK preporučuje pogledajte na stranici http://www.hak.hr/clanstvo/ustedite/

  • Mogu li nadoplatiti članarinu?
    Članarinu nije moguće nadoplatiti

  • Zašto moram dati svoj OIB?
    Obzirom da postoje članovi koji imaju identično ime , prezime i adresu ( otac ,sin ) OIB je podatak koji nam omogućava prepoznavanje člana

  • Kako se mogu učlaniti ?
    Učlaniti se možete u bilo kojem Autoklubu na području RH , direktno u touring poslovnicama HAK-a , putem web stranice www.hak.hr te putem poziva na besplatni broj telefona 0800/9987 gdje će Vam operateri na Vašu adresu poslati pristupnicu i uplatnicu za učlanjenje

  • Da li je članstvo na osobu ili na vozilo?
    Članstvo u HAK je vezano za osobu i isključivo osoba navedena na članskoj iskaznici može koristiti članske pogodnosti.

  • Kako mogu sudjelovati u nagradnom programu „Član učlani novog člana“ ?
    Svaki član HAK-a ima pravo sudjelovati u nagradnom programu, a pravo na poklon u skladu s općim uvjetima (http://www.hak.hr/clanstvo/cunc/) ima svaki član HAK-a koji je učlanio novog člana u model START/OPTIMUM/ EUROPA za puni iznos članarine.
    Član HAK-a popunjava kupon Programa, koji se objavljuje u Reviji HAK. U obrazac kupona upisuje ime i prezime, članski broj, adresu stanovanja, redni broj odabranog poklona, te podatke za novog člana. Tako popunjen kupon s podacima i kopijom uplatnice za novog člana dostavlja na adresu: Hrvatski autoklub ("Član učlani novog člana"), 10010 Zagreb, p.p. 240, Avenija Dubrovnik 44

  • Mogu li preko weba produžiti članstvo i uplatiti članstvo za dodatnog člana?
    Preko weba se mogu učlaniti isključivo novi članovi HAK-a

  • Što je pomoć na cesti?
    Pod pojmom Pomoć na cesti podrazumijeva se usluga popravka ili utvrđivanja kvara na vozilu na cesti te, ako kvar nije moguće popraviti, prijevoz vozila do najbližeg mjesta gdje je to moguće učiniti (u radionicu ili servis).

  • Zašto me HAK ne 'šlepa' do kuda ja želim?
    Ako je kvar vozila takav da popravak na licu mjesta nije moguć, vozilo će biti prevezeno do najbližeg servisa ili radionice, po procjeni HAK-a. Ako do kvara vozila dođe u mjestu gdje postoji više radionica ili servisa, korisnik može odabrati u koju radionicu ili servis želi prevesti vozilo. Ako se prijevoz vozila organizira van radnog vremena radionice ili servisa, Član ima pravo odabira kamo će vozilo biti prevezeno, uz ograničenje besplatnog prijevoza do 100 km.

  • Koji broj zovem kad trebam pomoć u inozemstvu?
    Broj za pozive iz inozemstva je +38511987

  • Kome se mogu obratiti za dodatna pitanja vezana za WEB SHOP HAK-a ?
    Za dodatna pitanja možete se obratiti na broj mobitela 098/39 77 17 te putem elektronička pošte shop@hak.hr ili posjetiti web stranicu http://shop.hak.hr/index.aspx

  • U kojim državama mogu koristiti model EUROPA?
    Područje pružanja usluga je teritorijalno područje Republike Hrvatske i slijedećih država : Albanije, Austrije, Belgije, Bjelorusije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Cipra, Crne Gore, Češke, Danske, Estonije, Finske, Francuske( uključujući Monako i Korziku), Grčke, Irske, Islanda, Italije(uključujući San Marino, Vatikan, Sardiniju), Letonije, Litve, Luksemburga, Mađarske, Makedonije, Malte, Nizozemske, Norveške, Njemačke, Poljske, Portugala, Rumunjske, Rusije, Slovačke, Slovenije, Srbije, Španjolske(uključujući Gibraltar i Andoru), Švedske, Švicarske, Turske(europski i azijski dio), Ukrajine, Velike Britanije

  • Što moram učiniti ako izgubim iskaznicu?
    Prijavite gubitak iskaznice na besplatan broj telefona 0800/9987 , a mi ćemo Vam izdati novu iskaznicu .

  • Kome mogu prijaviti promjenu osobnih podataka?
    Promjenu osobnih podataka možete prijaviti na besplatan broj telefona 0800/9987 ili putem elektroničke pošte clanstvo@hak.hr

  • Kada počinje vrijediti moje članstvo u HAK-u?
    Članstvo počinje u 00:00 sati dana nakon uplate godišnje članarine. HAK nema obvezu ispuniti zahtjeve koji se odnose na realiziranje članskih pogodnosti prije tog trenutka.

  • Kako ostvariti pravo na kontrolni pregled i što uključuje?
    Član ostvaruje ovu pogodnost pozivom u Kontaktni centar HAK-a na jedinstveni broj 1987 ,a HAK će organizirati kontrolni pregled i povratnim pozivom obavijestiti Člana o lokaciji i vremenu pružanja usluge.
    Pregled uključuje jednu od sljedećih usluga: kontrolu rada motora i podešavanje svjetala ili kontrolu rada motora i kontrolu kočnica.

  • Mogu li svoje članstvo prebaciti na drugu osobu?
    Članstvo nije prenosivo.

  • Pravne osobe – imaju li pravo na popust ; na dodatnog člana ; mora li biti navedena fizička osoba?
    Pravne osobe nemaju pravo na popuste niti dodatne članove.
    Pravna osoba registrirana na području RH može ostvariti članstvo u HAK-u samo ako odredi fizičku osobu kao korisnika članskih pogodnosti

  • Kome se mogu obratiti za detaljne informacije o članstvu?
    Za detaljne informacije o članstvu se možete obratiti korisničkoj podršci na besplatan broj telefona 0800/9987.

  • Moram li platiti članstvo da dobijem člansku iskaznicu?
    Članska iskaznica se dobiva tek po uplati članstva, dakle morate prvo platiti da biste dobili iskaznicu .

  • Zašto u uplatnici nije naveden iznos?
    Obzirom da nudimo više modela članstva koji imaju različite cijene u uplatnici nije navedeni iznos nego je ostavljeno prazno kako bi član upisao iznos koji odgovara željenom modelu.

  • Zašto ne mogu biti član koji samo želi reviju ?
    Prelaskom na novi model članstva iz studenog 2010. ukinuto je članstvo „osnovni član“ te više nije moguće primati samo reviju HAK-a

  • Mogu li produžiti članstvo u bilo kojem autoklubu neovisno kojeg autokluba sam član?
    Članstvo možete produžiti u bilo kojem autoklubu ili direktno u touring poslovnicama HAK-a
  • Posjedujem zajedničku iskaznicu HAK/DINERS te me zanima kako obnavljam članstvo i da li mogu imati dodatnog člana? Koji model dobivam preko DINERS-a?
    Ukoliko ste zajednički član HAK/Diners tada Diners za Vas obnavlja članarinu u Hrvatskom autoklubu – dok god Vi ispunjavate svoje obveze prema Dinersu Vaše članstvo u HAK-u će biti obnavljano.
    Zajednički članovi ne mogu na svoje članstvo u HAK-u dodati dodatnog člana. Zajednički članovi dobivaju članstvo pod modelom START .

  • Što je jednokratna novčana pomoć? Kako je zatražiti?
    Pravo na jednokratnu novčanu pomoć u slučaju smrti ili invalidnosti kao posljedice prometne nesreće član HAK-a stječe učlanjenjem u skladu s Općim uvjetima ostvarivanja članstva i članski pogodnosti . Navedeno pravo član ostvaruje ako je u trenutku nastanka prometne nesreće imao važeće članstvo u Hrvatskom autoklubu.
    Pod prometnom nesrećom se smatra događaj na cesti u kojem je sudjelovalo najmanje jedno vozilo u pokretu i u kojem je najmanje jedna osoba ozlijeđena ili poginula.
    Član HAK-a nema pravo na jednokratnu novčanu pomoć temeljem Pravilnika u slučaju kad upravlja radnim vozilom , radnim strojem , motokultivatorom, traktorom ili zaprežnim vozilom po nerazvrstanoj cesti ili obavlja radove u pokretu , ili kada sleti s nerazvrstane ceste ili se prevrne ili udari u neku prepreku , osim ako u tom događaju nije sudjelovalo drugo vozilo il pješak i ako tim događajem nije prouzročena šteta drugoj osobi .
    Jednokratna novčana pomoć u slučaju invalidnosti kao posljedice prometne nesreće isplaćuje se na pisani zahtjev člana HAK-a , a njezina visina ovisi o utvrđenom postotku invaliditeta. Zahtjev se može podnijeti najkasnije 90 dana od pravomoćnosti rješenja o utvrđivanju stupnja invalidnosti odnosno pravomoćnosti rješenja o nasljeđivanju .
  • Karta

  • Planer

Pretraživanje karte

npr. Avenija Dubrovnik 44, Zagreb

Planiranje putovanja

do

Kamere

Gore
Dolje
  • Učitavam...