HAK-ovim članovima popust za gorivo na Tifonovim benzinskim postajama

Objavljeno: 14.12.2011.

Suradnja Hrvatskog autokluba i Tifona ide dalje i razvija se na korist naših članova. Od sada još bogatije članske pogodnosti na Tifonovim benzinskim postajama omogućavaju popust od 10 lipa po litri kupljenog goriva.

Popust na gorivo ostvaruje se uz Tifonovu prepaid karticu za koju nema članarine i ne plaća se nikakva naknada.

Kako do popusta na Tifonovim benzinskim postajama?

Samo popunite i potpišite pristupnicu te je pošaljite u Tifon na jedan od slijedećih načina:

  • Na Tifonovim benzinskim postajama – popis postaja na www.tifon.hr
  • Skenirano putem elektroničke pošte na: kartica@tifon.hr
  • Na broj fax-a: 01/6160-604
  • Poštom na adresu: Tifon d.o.o. , A. Von Humboldta 4/V , 10000 Zagreb

Nakon autorizacije članstva kartica i PIN biti će dostavljeni na Vašu adresu. Svaki član HAK-a ima pravo na jednu osnovnu i jednu dodatnu karticu. Nakon što primite karticu i PIN te nakon što potvrdite primitak i/ili uplatite predujam kartica će biti aktivirana.

Postupak uplate i nadopune novčanih sredstava

Popust za kupnju svih vrsta goriva (osim plina) za članove HAK-a koji plaćanje vrše putem TIFON pre-paid kartice za gorivo iznosi 0,10 HRK/lit. Uplata predujma se vrši na niže navedene žiro-račune i bit će vidljiva na Vašoj kartici 24 sata nakon uplate.

ZABA: 2360000-1101344198
PBZ: 2340009-1110035951
Minimalna uplata: 200,00 kn
Poziv na broj: broj TIFON kartice ( npr. 7896 9010 xxxx xxxx )
Model plaćanja: 00
Opis plaćanja: Uplata po TIFON-HAK PREPAID kartici

Sve uplate za nadopunu sredstava na kartici zaprimljene tijekom tekućeg radnog dana evidentiraju se sljedeći radni dan, od ponedjeljka do petka (uplate petkom ili neradnim danom evidentiraju se sljedeći radni dan). Stanje sredstava na kartici možete provjeriti putem POS uređaja na Tifonovim benzinskim postajama prije točenja goriva. Kupcu je dozvoljeno osim goriva kupovati i sve druge proizvode na Tifonovim benzinskim postajama.

Postupak obračuna popusta

Gorivo se naplaćuje po važećim cijenama na Tifonovim benzinskim postajama na dan kupovine te se na važeće cijene odobrava popust. Navedeni popust će se obračunati na kraju mjeseca, biti će vidljiv na Vašem računu i raspoloživ na vašoj kartici za daljnje korištenje.

Virtualni kartični centar

Novi program za praćenje potrošnje putem net-a s kojim od sada možete:

  • Pregledavati stanje računa - zaokružen u HRK bez Lipa
  • Pregledavati račune i priloge u zadnja tri mjeseca
  • Pregledavati cijene goriva na Tifonovim benzinskim postajama
  • Izmijeniti PIN
  • Pregledavati transakcije za koje nije ispostavljen račun

Kako bi postali korisnik navedenog programa dovoljno je popuniti obrazac za registraciju koji možete pronaći ovdje

Dodatne informacije o korištenju Tifon - HAK kartice

Izrada kartica se ne naplaćuje, te nema članarine niti bilo kakvih ostalih naknada.

Prijava gubitka kartica kao i sve druge dodatne informacije vezane za Tifonove proizvode i usluge dostupne su pozivom na broj 091 4641 090.

TIFON Podrška kupcima
Mob.: +385 91 4641 090
Fax: +385 1 6160 604
E-mail: tifon.hak@tifon.hr
Web: www.tifon.hr

I to je sve! Osigurajte svoju Tifon karticu i budite uvijek korak ispred!

Najčešće postavljena pitanja

  1. Postoji li vremensko ograničenje za iskoristiti uplaćeni iznos na kartici?
    – Ne postoji vremensko ograničenje
  2. Može li se popust koristiti i u inozemstvu ?
    – Popust se može koristiti isključivo na Tifon benzinskim postajama na području Republike Hrvatske
  3. Koji je rok dostave kartice Tifon?
    – Rok za dostavu kartice je 15 radnih dana
  4. Na koji način se provjerava je li osoba navedena na kartici TIFON – HAK uistinu i osoba prisutna na benzinskoj postaji?
    – Nema dodatne provjere jer uz svaku karticu ide odgovarajući PIN stoga se podrazumijeva da karticu koristi osoba kojoj je kartica i namijenjena (poznavanje PIN-a)
  5. Imaju li korisnici ( članovi ) obvezu uplatiti svaki mjesec određeni iznos na karticu ili je to po volji ?
    – Nema obveze , korisnici ( članovi ) uplaćuju po volji s tim da minimalna uplata mora iznositi 200 kuna
  6. Ukoliko član ima veći račun od ukupno uplaćenog iznosa na kartici je li moguća kombinacija plaćanja ( gotovina/kreditne kartice i prepaid kartice ) ?
    – Kako bi se podmirio ukupan račun, dozvoljeno je u iznimnim slučajevima, platiti dio pre-paid karticom i ostatak drugim sredstvom plaćanja.
  7. Kada se obračunava popust od 10 lp/l ?
    – Navedeni popust će se obračunati na kraju mjeseca te će biti vidljiv na računu i raspoloživ na kartici slijedeći mjesec
  8. Prema primljenim dokumentima proizlazi da se unaprijed mora uplatiti iznos na račun TIFON-a kod ZABA i PBZ banke na broj kartice ?
    – Da, kupac ukoliko želi ostvariti 10lp popusta mora unaprijed uplatiti na račun Tifona-a kod ZABA ili PBZ banke
  9. Minimalnom uplatom od 200kn plaćam samo „ulaz“ u korištenje kartice ili je to početna uplata na karticu prije ostalih uplata koje ću koristiti za plaćanje goriva putem kartice ?
    – Minimalna uplata od 200kn je početna uplata , a o nadopuni kartice odlučuje kupac nakon potrošenih prvih 200kn s tim da svaka slijedeća uplata mora iznositi minimalno 200kn
  10. Gorivo isključivo plaćam gotovinom i ne mogu koristiti kreditne kartice ?
    – Plaćanje kreditnim karticama je omogućeno svim kupcima na TIFON benzinskim postajama,ali se popust od 10lp po litri kupljenog goriva odobrava isključivo za plaćanje TIFON-HAK karticom.
  11. Mogu li se dvije TIFON-HAK kartice vezati na jedan račun ?
    – Mogu ,ali je potrebna informacija na koga bi glasio račun.
  12. Zajednički sam član HAK-DINERS te posjedujem zajednički karticu , mogu li i ja postati korisnikom TIFON-HAK kartice te ostvarivati popust od 10lp po litri kupljenog goriva ?
    – TIFON-HAK vrijedi i za zajedničke članove DINERS-HAK
  13. Gdje mogu provjeriti stanje na svojoj TIFON-HAK kartici ?
    – Stanje na Vašoj TIFON-HAK kartici možete provjeriti na bilo kojem POS uređaju na TIFON benzinskim postajama te putem besplatne usluge Virtualnog kartičnog centra na web stranici www.tifon.hr nakon registracije.
  14. Koja je razlika između Silver i Gold kartice ?
    – Silver kartica se koristi u Republici Hrvatskoj, a Gold kartica se koristi u Republici Hrvatskoj i inozemstvu na više od 1200 MOL benzinskih postaja. Za kupovinu u inozemstvu za sada nema popusta na kupovinu goriva.
  15. Ukida li se popust od 3 lp po kupljenoj litri goriva koji se ostvaruje HAK iskaznicom ?
    – Ne ukida se i popust od 3 lp po kupljenog litri goriva ostvaruje se kada se plaća drugim sredstvima kao što su gotovina i/ili kreditne kartice.
  16. Mijenja li se TIFON kartica nakon određenog roka i do kada se može koristiti popust od 10lp po litri kupljenog goriva? Je li vezana uz registraciju vozila ?
    – Iskaznica TIFON-HAK izdaje se na rok od tri (3 ) godine ,a popusti se mogu ostvarivati dok vrijedi članstvo u HAK-u . TIFON-HAK kartica nije vezana za registraciju nego za osobu koja je navedena na kartici.
  17. Je li moguće uplatiti na karticu putem American Express kartice?
    – Nije moguće na TIFON-HAK karticu uplatiti putem AMEX kartice. Korisnici TIFON-HAK kartice uplaćuju gotovinu direktno na žiro račun TIFON-a u skladu s uputama.